Apa Ada Dalam Handbag Aku? ~ Biskut BelVita





Tak mustahil kan bila kita tengah berjalan ke, kat dalam kereta dalam perjalanan ke, tiba-tiba terasa lapar.

Bila terasa lapar apa korang akan buat? Terus cari kedai makan ke? Kalau di tengah jalan yang jammed bagaimana? Adakah korang akan berhentikan kereta di tengah jalan dan turun melintas di dalam kesesakan demi mengalas perut? Hahaha..jangan buat hal. Dilarang sama sekali bertindak sedemikian.

Kalau jenis aku dalam handbag ni memang macam-macam khazanah ada. Salah satunya ni hah biskut belVita breakfast ler.. Nama je untuk breakfast tapi aku standby dalam handbag tak kira time.


Apa yang aku suka biskut ni dah la sedap, rangup krup krap, dalam masa yang sama mengenyangkan aku sementara tak jumpa makanan yang heavy2... Berkhasiat opkoz...sebab biskut belVita breakfast ni diperbuat daripada bijian penuh (20%), dan juga mengandungi 8 vitamin dan zat galian yang penting.




Ok nanti kita cerita-cerita lagi pasal bendalah2 lain dalam handbag aku ni. Happy weekend ye korang ❤️

5 comments:

  1. Dah lama tak simpan stok biskut dalam handbag. Kalau nak jalan jauh singgah petronas beli something. Kalau dulu suka letak biskut oat tu

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik.
    Bagus juga standby biskut dalam handbag.. rasa lapar je terus boleh ngap walaupun sedang drive..

    ReplyDelete
  3. Dulukan rajin Sis simpan makanan dalam bag tau, tapi sejak jumpa lipas dalam bag, terus tobat!! Hahahaha hanya simpan gula jee..

    ReplyDelete
  4. da lama tak simpan makanan dalam beg..biasa kalau ada coklat ke gula2 ke, dulu selalu gak simpan sebab sejenis yang cepat gastrik kalo lambat makan..

    ReplyDelete
  5. Tak pernah makan biskut ni n tak simpan biskut dlm beg. Haha. Biasa gula2 je ena bawak.

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.