Bibir Sihat dan Cantik dengan Le'sanda Lipmatte

Haii cayunk2..kali ni aku nak story mory mengenai produk "le'sanda lipmatte"..





Semestinya aku salah seorang pencinta lipmatte terutamanya yang berunsurkan liquid..bukan apa kadang kalau aku malas nak tak touch up banyak makeup kat muka aku memang touch up balik dengan liquid lipmatte je..cepat mudah dan terus flawless..hehe..yela bila bibir kita pucat keseluruhan wajah pun akan terkena tempiasnya tau huhu..

"le'sanda lipmatte" salah satu kegemaran aku la..cepat kering tapi rasa lembut je kat bibir..nak tau sebab musabab lain aku suka "le'sanda lipmatte"??ok meh baca kelebihan2 "le'sanda lipmatte" ~

💖Mengandungi shea butter
   ðŸ’•Agen pelembap
   ðŸ’•Merawat bibir
   ðŸ’•Memperbaharui sel-sel kulit
   ðŸ’•Mengurangkan garis di permukaan bibir

💖Minyak kelapa
   ðŸ’•Memerahkan bibir
   ðŸ’•Menghaluskan kulit bibir
   ðŸ’•Melembabkan bibir

💖Tekstur matte
    💕Bertekstur cream
    💕Cepat kering
    💕Ringan di bibir (i loikee sgt2..xrase mcm pkai lipstick) 
    💕Wangi

💖Kalis air
    💕Tidak melekit
    💕Tidak meninggalkan kesan lekat
    💕Tahan lama
    💕Perlu ditanggalkan menggunakan pencuci alat solek

💖Bebas Paraben
    💕Mengandungi bahan kimia yang terkawal & tidak berbahaya
    💕Tidak mempunyai bahan kimia yang menggelapkan bibir
    💕Bahan kimia yang digunakan lulus ujian KKM

Me menggunakan le'sanda lipmatte color "lady boss"

Me menggunakan le'sanda lipmatte color "iron lady" 



Banyak lagi warna yang ada dalam Le'sanda lipmatte ni..korang boleh jenjalan kat instagram salah seorang agent Le'sanda ni https://www.instagram.com/mawar_kecik_shop/







2 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.