Test,,,Test,,,Baru Ada Channel Youtube Sendiri,,,



Hai. Finally baru ada keyakinan nak buat channel sendiri kat YouTube. Dari dulu lagi teringin nak buat, asyik la nanti, kemudian, dan nanti lagi.

Tapi kan, banyak lagi aku tak faham pasal adjust2 channel YouTube. Kejap on laptop, pastu handphone, laptop balik. Huhu, pelan-pelan la kan belajar. Umur pun dah nak masuk 31 baru nak belajar slow sikit hehehe..



Oklah, kalau tak keberatan sudi sudikanlah subscribe YouTube aku ni hah walaupun baru ada seketul je video. Tu pun tahun bila punya. Yela nama pun baru nak test test kan.

Ni aku buh je link YouTube aku kat blog klik je kat sini kalau korang nak subscribe 👉 https://www.youtube.com/channel/UCwvrXpfzSUpKdMasMWZ_XUA or search je nama "Faizzah Amir"

Sebagai balasan korang pun letak link YouTube korang kat komen, nanti aku subscribe channel korang jugak. ❤️

5 comments:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.