Penangan Black Friday Sale Sephora



Yihaaaa... Tudia penangan black friday sale kat sephora hari tu. Dapat juga la shopping sikit-sikit tambah koleksi. Shopping melalui applikasi je malas nak berebut hehehe..

Tak ada la beli yang gempak-gempak pun semua masih di bawah rm100. Yang penting tiap kali shopping kat applikasi sephora ni mesti lebih rm80 kalau nak free shipping. Boleh share order sekali dengan kawan-kawan kalau nak lagi jimat.

Oh ye tak sangka dari bermula sebagai white member lepas ni aku dah nak jadi ahli black member kat Sephora. Cuma perlu beli barang sekurang-kurangnya hanya rm8 je lagi untuk jadi ahli black member. Tak sabar aku nak tau apa keistimewaan bila dah jadi sebahagian ahli black member Sephora. Teruja la kan maklumlah budak baru belajar hehe..


Beli sikit je. Kotak je yang besar huhuhu... 

Topup mask favourite aku laa. . Ada 6jenis sebenarnya mask dari Origins ni di mana tiap satunya berbeza fungsi dan keperluan untuk kulit. Nanti next entri aku cerita kenapa aku suka mask dari Origins ni. 

Aku memang pantang nampak produk untuk blackhead mesti nak cuba. Dari remaja aku memang dengan blackhead dah macam bff. Haishh mana tau pore strips dari jenama Starskin ni mampu mengatasinya. Kita tengok nanti ea... 

Tak plan pun nak beli yang ni tapi nak cukupkan rm80 untuk dapatkan free shipping aku grab. Untuk bekalan travel ke apa ok juga kan. 

Ni dapat percuma je aku tebus point dari sephora. Belum pernah lagi cuba apa-apa benda dari jenama GLAMGLOW ni. Tak sabar nak cuba. Mana tahu betul-betul jadi glemer dan berseri-seri lepas pakai. Kuikuikui 😝



Ok aku nak pergi menyusun jap benda-benda yang aku beli ni nanti kita jumpa lagi di entri seterusnya yawww

No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.