Hujan?? Lapar?? Jom serbu outlet Churros Time berdekatan!! - Faizzah Amir

Wednesday, 11 December 2019

Hujan?? Lapar?? Jom serbu outlet Churros Time berdekatan!!




Assalammualaikum korang.. Musim hujan ni petang-petang korang suka buat apa?? Balik kerja terus menonton televisyen? Melayari internet? Atau sedang menulis blog macam aku?

Petang ni aku tiba-tiba teringin pula nak makan churros. Nyum nyum.. Churros churros bila aku nak kurosss.. Haha tiberrr
Daaa. Dah berjaya dapatkan my churros. Ber topping kan oreo & cheese. Beli kat outlet churrostime di Kota Tinggi.








Korang yang teringin nak cuba keenakan churros dari churrostime jom la cari outlet churrostime yang terdekat. Kalau belum tahu dia mana lokasi outlet yang terdekat dengan korang boleh la dm instagram atau pm facebook churrostime seperti yang tertera di bawah ini ye 👇👇


Facebook : https://www.facebook.com/churrostime


Ok masa untuk churros,,,, Jumpa lagi di lain entri 💕

1 comment:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.