Lip Scrub Rose Lollypop ~ Dapatkan Kembali Bibir yang Pinkish


Semalam aku sembang-sembang ngan kawan-kawan kat grup whatsapp. Dah bosan asyik membawang je aku pun tanya la dorang benda yang dah lama aku nak tanya. Da berkurun nak tanya tau tapi asyik tergendala sebab cerita-cerita 'bawang' lagi syok dilayan 🤭😜

Benda yang aku nak tanya kat geng wassap aku tu pasal 'tips kurangkan bibir kering'. Penting ke benda ni? Penting kot sebab aku ada satu feel tak selesa tau bila bibir kering kontang ni. Lagi satu nanti bila pakai lip gloss ke lipstick jadi tak berapa nak cantik kejadiannya. Huhuhu

Ada seorang kawan aku dalam grup wassap tu yang bibirnya sentiasa lembab dan seksi ala2 retis hollywood cadangkan aku cuba Lip Scrub Rose Lollypop dari The Beauty Hacks ni. Banyak je tips lain sebenarnya macam sapu madu kat bibir dan lain2 tapi bila ada lip scrub ni lebih mudah katanya. Semua complete dalam satu bekas kecil comeyy loteyy ni haa




Harga pun berpatutan tau. Ni dia antara kelebihan TBH Lip Scrub Rose Lollypop


👄 Menyingkirkan sel kulit mati pada bibir (ingat muka je dan badan je ada sel kulit mati, bibir pun ade tau. Tu buat bibir mengelupas dan tak cantik walaupun pakai lipstick). Kerap gunakan TBH Lip Scrub Rose Lollypop masalah ni dapat diatasi.

👄 Melembapkan bibir yang kering (ni syok. Rasa seksi je bibiaq. Tak rasa kering kontang dah. Hahaha

👄 Bila digunakan secara kerap, dapat menghilangkan kegelapan bibir, mengembalikan bibir korang ke warna natural. Pinkish2 gitteww


Nampak tak perbezaan bila pakai lip gloss dengan lip scrub dan tanpa lip scrub

Kalau berminat nak mencuba korang boleh la whatsapp sis mawar dia agen TBH yang sah. Confirm dia reply whatsapp korang laju-laju 😜 

Ok daaa. Jumpa lagi kesayangan semua. Jangan lupa review hasilnya nanti bila dah gunakan TBH Lip Scrub Rose Lollypop ni ea,,,,😘😘




1 comment:

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.