ZaXiyahomefacial ~ Dapatkan Khidmat Facial Di Rumah Lebih Mudah & Menjimatkan

Baru-baru ni kebetulan tengah free tu teringin lak rasa nak buat facial home spa..pernah first time dulu buat lama dah sebelum wedding aku..dah lama aku perasan salah seorang geng sekolah dulu dah buat bisnes homespa..so teringin la nak mencuba..lagi2 pulak bila tgk member iolls tu kulit dah makin gebu gittew..buatkan aku bertambah yakin mendapatkan servis beliau..

So first time aku terus grab Advance Deep Facial
(ADF+Vshape) biasala aku terus nak yang advance je beb..hehehe

Ok salah satu yang aku suka sangat buat homespa ni rasa santai je almaklumlah kat rumah sendiri kan..lagi-lagi time buat urutan kat muka tu memang rasa rilekss sangat kulit wajah kita ni kan..rasa nak tertidur pun ada..kuikui

Dan apa yang aku boleh cakap tak rugi korang mendapatkan khidmat homefacial dari #zaXiyahomefacial ni..produk yang digunakan pun brand international yang diyakini tau..so takde nak was-was la kan..yela kulit muka ni aset penting bagi seorang wanita..kena la jaga elok-elok kan..jadi mendapatkan rawatan teknik facial yang betul pun salah satu keperluan yang ada pada setiap wanita..ni lagilah tak lama lagi nak sambut raya aidilfitri mesti korang nak cantik dari hujung kaki sampai ke hujung rambut kan..so nak kan hasil sentuhan makeup korang yang gojes tu nampak makin extra cantik dan makin extra flawless kena rajin selalu buat facial dulu..sebab kulit yang cantik juga adalah salah satu asas bagi makeup yang cantik..

Mestila iollss da cuba..dah 2 kali ber facial ngan ZaXiyahomefacial ni..puas hati sesangat..aku dah booking slot facial untuk raya nanti..korang kalau nak kena cepat sebelum full hehe..

Ni lah orangnya yang akan "servis" muka korang tu haha..tengok orangnya pun kulit flawless rasa confident nak try khidmat facial dari dia kan..


Ok malas nak cakap banyak kalau korang berminat boleh la whatsapp #zaXiyahomefacial 013-333 3981 untuk mengetahui harga dan pakej yang ditawarkan atau melalui 
instagram 



5 comments:

  1. Bestnyaa...senang boleh dtg ke rumah kann..kadang nak ke kedai tu tak nyempat-nyempat ..

    ReplyDelete
  2. wah senang
    tunggu rumah jer dah sampai

    ReplyDelete
  3. wahhh best... tak perlu susah susah nak start kereta. hahaha

    ReplyDelete
  4. wah..memang nampak improvement pada kulit wajah..best jugak facial ni ekk..tak pernah, kawen dulu pun takde facial..hahahahahha..teruk nau aku ni

    ReplyDelete
  5. buat homespa memang syok kan. makin berserilah dia.
    Janji Kita

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.