Selasa, 13 Mac 2018

Lentik Melentik dengan FFBC Mascara

Siapa kat sini berbulu mata pendek??kalau ada kita geng wehh👌
Welcome to the club #sibulumatapendek 🙌

Hehehe..aku tahu ramai di antara golongan seperti aku mengalami masalah ketika makeup terutama nak menyerlahkan bahagian alis bulu mata tu kan..kadang bosan jugak bila selalu nak menempek bulu mata palsu..rasa berat gituu kat mata..

Ok aku nak promosi kat korang salah satu mascara yang best sangaat ni iaitu "FFBC Mascara"..okey jom kita tengok apa kelebihan "FFBC Mascara" ni ~


                          


👁 Mascara yang senang dipakai senang dicuci..bestkan..xpayah nak leceh2 bila cuci makeup..

👁 Wudhuk friendly..yup mudah sangat korang boleh terus berwudhuk dan bersolat tanpa menanggalkan mascara terlebih dahulu.. 

👁 Ada effect 3d tau "FFBC Mascara" ni seolah-olah macam korang pakai bulu mata..(memang no worries kalau korang geng #sibulumatapendek macam aku..kita pun dah boleh lentik melentik kan bulu mata dengan FFBC Mascara ) 

Lentik tak bulu mata iollss?? 😝


So apelagi jomlah serbu instagram https://www.instagram.com/ff.beautycosmetic/
dan cepat-cepat dapatkan "FFBC Mascara" yg hot nii 😍😍

2 ulasan:

  1. serbu jangan tak serbu IG tu :)

    BalasPadam
  2. Lentiknyaaa bulu mata pakai maskara ni hee. Ika your new followers :)
    Salam perkenalan. https://ikashoid.blogspot.my/2018/03/bersyukurkah-kita.html

    BalasPadam