Kini ku kembali..🤗🤗

Assalamualaikum..haii..ermm lamanya iza tak mengupdate blog..sebenarnya berapa bulan yang lalu aku terlalu sibuk menguruskan persiapan perkahwinan yang berlangsung pada 21 oktober 2017..alhamdulillah sebeleum berlangsungnya majlis resepsi juga aku selamat dinikahkan dengan pilihan hatiku pada sehari sebelumnya..macam tak percaya lak dah jadi bini orang..hehehe..ramai yang pelik uruskan majlis kahwin pun takkan langsung tak ada masa nak update blog?yela ni nak habaqq..aku kahwin yang pertama tak mampu nak pakai khidmat wedding planner..aku pun bukan tergolong dari keluarga yang besar jadi semua benda kena fikir dan adjust sendiri..lagipun menguruskan sendiri majlis perkahwinan memang impian aku sejak kecil lagi tau uolls..dari dulu aku memang suka sangat tengok majlis kahwin orang tak kira la nikah ke resepsi..dari khemah baju pelamin doorgift semua aku nak ushar..memang aku suka sangat tengok..so bila majlis kahwin sendiri aku memang terlebih imagine untuk merealisasikan impian aku tu..apepun now i'm back babeh!!! Ok tunggu aku di next entry..nak gi masak untuk encik suami jap..(lepas kahwin lagi mencabar tau..hehehe)

4 comments:

  1. hehe aktif balik main blog! yeay

    ReplyDelete
  2. welcome back kalau ada masa singgah and follow https://marblemomo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. salam kenal.. e'in follow sini.. :)

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan dari tema JDT Blogger!

    Err, macam dah lama dah update je.

    Hehehe.

    http://faisalamirul.my

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.