MINAZ Color Of Peonies 2.0 ~ Nadeera Kurung

Assalamualaikum..alhamdulillah akhirnya aku berjaya jugak mendapatkan sepasang baju keluaran Minaz pada untuk dipakai di pagi 1 syawal yang lalu..dah lama berkeinginan tapi masa tu mampu tengok jela hukhuk..kebetulan di awal tahun yang lalu aku dan encik tunang dah bersepakat memilih tema warna kuning sebagai tema raya tahun ini..walaupun kitorang raya berasingan tapi kitorang bersatu di dalam warna..cehhh 😝

Okay masa tengah survey punya survey tu ternampak la koleksi Minaz Peonies 2.0 yang menawan kalbu tu uolls..😱😱..ada banyak koleksi di dalam Minaz Peonies 2.0 dengan pelbagai warna menarik tapi aku tertarik dengan Nadeera Kurung warna cream gold..yela nak sama color tema punya pasal..walaupun mula-mula aku rasa agak over budget untuk raya aku tahun ni tapi bila tengok pada rekaan,kualiti dan keselesaan pada baju ni membuatkan aku rasa sangat berbaloi untuk memilikinya..tapi serius beb Nadeera Kurung dari Minaz ni buat aku rasa raya aku tahun ni lebih havoc dari biasa...💃💃

Tetibe i perasan macam model uollss..😝😝

Yela kan..bila raya pertama ni memang fefeeling peragawati tu lebih sikit..biasa la bila balik ke kampung halaman jumpa sepupu-sepupu selain dari mengeratkan lagi silaturrahim ada satu sebab yang agak special..so sebab apa yang special tu??sebabnya ialah korang akan dapat banyak khidmat fotografer secara percuma..😉😉 so bila baju da cun melecun takkan korang nak dok diam je kan?gunakanla khidmat fotografer free korang tu sebaik mungkin..heheheh

Okay berbalik pada Minaz Peonies 2.0 Nadeera Kurung bukan je setakat rekaannye yang ekslusif dan menarik dengan kilauan swarovsky stone..tapi yang aku suka di kiri kanan pergelangan tangan baju ada zip untuk memudahkan kita berwudhu'..Alhamdulillah..jadi takdela bila nak ambil wudhu' tu korang tertarik-tarik baju tu..mudah dan senang apa lagi bila korang tumpang solat di rumah orang ketika beraya kan..dan bagi ibu-ibu yang menyusukan anak juga ada zip di kiri kanan bahagian dada baju jadi taklah korang risau dan runsing..tak perlu nak terselak-selak baju tu bila menyusukan anak..hehehe..

Zip di pergelangan tangan untuk memudahkan berwudhu'

Zip di bahagian dada bagi kemudahan ibu-ibu yang menyusukan anak

Pergelangan tangan dan di bahagian dihiasi dengan kilauan kilauan swarovsky stone

Aku kalau beli pakaian memang target boleh pakai ke pelbagai tempat dan acara..bukan suka pakai baju sama je tapi biarlah baju tu bukan hari raya je pakai pastu terperap je dalam almari..huhu..so aku memang berpuas hati la dengan Minaz Peonies 2.0 Nadeera Kurung ni..lagipun pada aku rekaannya menarik dan boleh dipakai ke pelbagai majlis rasmi,dinner or apa-apa je..










No comments

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.