Masa Rehatku Lebih Bermakna Dengan KitKat Mini Cookies & Cream 🍫

Coklat kitkat memang salah satu coklat kegemaran aku sejak kanak-kanak..tagline "jom rehat sebentar bersama kitkat" ni memang cam betul2 ngam ngan aku sebab dari sekolah sampai waktu kerja aku memang cari coklat ni sebagai kudapan waktu rehat@lunch..kalau tak hari-hari pun seminggu sekali mesti ada kitkat dalam poket kecuali time aku tengah diet gila2 la..huhu..

Cerita sedikit info kitkat ni diperkenalkan sejak tahun 1935 di United Kingdom oleh Nestle..banyak sebenarnya flavour yang dikeluarkan tapi tak semua ada dijual di negara kita kan..yang aku tahu selain perasa original yang biasa tu, sekarang dah macam-macam jugak yang dah ada kat Malaysia antaranya kitkat chunky(hilang jap stress kerja kalau hadap yang ni) kitkat green tea(opkoz yg ni my fav sebab aku green tea's lover)..

Baru-baru ni(takla baru sangat..maybe aku baru berpeluang rasa sekarang,tu yang rasa baru sangat😅) kitkat ada memperkenalkan produk variasi baru bagi produk mereka iaitu Kitkat Mini dengan 3 jenis flavour iaitu cookies & cream, caramel dan mocha..

   
Credit picture to ~ https://m.facebook.com/KitKatMalaysia/ (Tengok pun da tau rasanya confirm terangkat fefeeling beb!!)

So berapa hari yang lalu masa aku teman mak beli barangan keperluan dapur sempat la capai sepaket kitkat mini..sebagai percubaan aku pilih Kitkat Mini Cookies & Cream..



"A delicious burst of rich white cream and crunchy cookie bits" sesuai ngan kata2 tagline ni seriously la rasa nye memang umphhh tak tergambar korang kena cuba sendiri..yela cookies & cream dengan ramuan asal wafer kitkat memang rasa terangkat sampai nak melompat gitteww.. apa yang aku boleh cerita rasa nya juga memang sangat berbaloi dengan harganya..tak rugi cuba uolss!! 😉😋





2 comments:

  1. Tekak akak tgh pahit..tgok entry ni terus rasa nak cari kit kat...mana tau bleh sihat kan?

    ReplyDelete
  2. Kan..tga pahit tekak dpt kitkat terus ceria.. 😀

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.