Rabu, 12 Julai 2017

LIRIK LAGU ELLY MAZLEIN ~ MERRY GO ROUND 🎤🎵





Sumber video ~ YouTube

Komposer : Aidit Alfian 
Tahun : 2004
                
Dari minor ke major
Sekian lama ku kenali mu o..oh
Masih tetap serupa yang aku rasa pada mu

Hayat bak merry go round
Berpusing-pusing balik semula o..oh
Sua setelah lama kita berpisah tak jumpa

Ku yakin telah tertulis
Kita masih belum berpunya
Mungkinkah kau di cipta untuk ku
Ku pula untuk mu

Ku yakin akan tertulis
Antara kau dan ku kan bercinta
Kerna aku kian pasti kini
Melakukan sesuatu

Jalan bersimpang-siur yang ku lalui
Selama ini o..oh
Tiada pernah ku duga
Menujukan ku pada mu

Ku yakin telah tertulis
Kita masih belum berpunya
Mungkinkah kau di cipta untuk ku
Ku pula untuk mu

Ku yakin akan tertulis
Antara kau dan ku kan bercinta
Kerna aku kian pasti kini
Melakukan sesuatu

Hayat bak merry go round
Berpusing-pusing balik semula
Sua setelah lama kita berpisah tak jumpa
Kini bersua dalam hayat yang
Bak merry go round



🎼 Aku memang suka sangat lagu lama-lama..lagu ni kalau tak silap aku form 2@3 masa tu..sampai sekarang still download letak kat fon..liriknya yang aku faham adalah tentang perasaan seorang wanita yang mencintai seorang lelaki dan dari dulu hingga sekarang tak pernah berubah walaupun pernah terpisah dan banyak cabaran yang dilalui tapi perasaanya tetap sama terhadap lelaki tu..setia gittewww..cam aku setia ngan lagu ni la..cewahhhh nak jugakkk 😒😝 


2 ulasan:

  1. macam dah lupa cemane rentak lagu ni. kena dengar balik ni :)

    BalasPadam