My Mini Library ~ Part 3

Haii..bersambung lagi kisah mini library..ni nak cerita pasal koleksi buku cerita kanak-kanak yang aku kumpul..aku memang minat sangat ngan buku cerita masa dalam umur 6-9 tahun..tiap kali jalan ngan mak mesti mintak belikan buku cerita..harijadi pun mintak hadiah buku cerita ngan mak aku..kadang tu makcik-makcik aku pun da faham sangat minat aku ni so dorang belikan jugak hadiah buku cerita untuk aku..tak payah nak susah-susah tiap tahun nak fikir belikan ape..aku lak memang suka sangat la yela dapat banyakkan lagi koleksi aku..

Aku ada pelbagai jenis genre buku cerita..tapi yang paling aku banyak koleksi buku cerita princess..yela zaman kite dulu memang layan cerita princess kan macam cinderella,snow white..

Antara koleksi buku cerita yang masih disimpan ~




Ni koleksi buku cerita english mak aku belikan..dia one set dalam satu kotak & aku still simpan lagi siap tampal wehh kotak tu walaupun dah nak terkoyak..😅

Koleksi cerita fairy tales dalam satu jilid (still lagi baca kadang-kadang) 😅



P/s ~ Lebih berkesan bila bacakan buku cerita macam ni pada kanak-kanak sambil membayangkan karakter tersebut..

3 comments:

  1. perhhh ade buku raja singa (lion king) tu tahun 1994
    saya kumpul majalah along je

    ReplyDelete
  2. Hi sis, boleh x jualkan koleksi buku cerita martini kpd sy, sy teringin nak baca mengimbau kenangan bsama ayah swaktu kecik dlu. Kalau xnak jual, dpt sy sewa pon jadilah sis..

    ReplyDelete

All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. [https://faizzahamir.blogspot.com/] does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information.

Thank You.